Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Antizlodějna

23. 10. 2010 6:13
U nás,je slušný člověk/i bránící se/ vždy za blba

Alex Aralakis Jediné,co je v Americe normální ,je právo chránit svůj majetek ! Jiné naprosto stupidní zákony,jako harašení,přebírají naši ,,zákonodárci" velice rychle ale tenhle jediný slušný zákon to ne ?!

facebook - antiexekuce

0 0
možnosti
MB

zlej

19. 10. 2010 18:09
možná pro soudce

má život větší cenu než kus šrotu. Podle logiky autora by jsi mohl zastřelit dítě které vlezlo přes plot pro zakopnutý míč. Nedej bože kdyby si u toho utrhlo jablko ze stromu.

Rv

0 0
možnosti
ES

evas

19. 10. 2010 18:55
Re: možná pro soudce

Prala bych vam pocit ,ktery zazivam jiz nekolik let pri navsteve sve zahrady kdy stojim u brany a cekam co zase bude rozbite a co bude ukradeno na chate.Vzdy si myslim, ze uz neni co ukrast a vzdy jsem prekvapena, ze jeste neco se naslo co se nevitanym navstevnikum hodilo.Nejsem milionarka a tak musim setrit abych mohla opravit a koupit co je potreba.A to vam nepreji uz vubec jednani na policii a pojistovne.Prectete si ten clanek jeste jednou.O detech tam neni zminka.Jen o tech, kteri si mysli, ze mohou vsechno a ze jim vsechno projde.

0 0
možnosti
LE

lejdyna

19. 10. 2010 15:12
Šrot nešrot...

Jednou je můj a cena nerozhoduje.

Prostě jde o to, že krást se nemá! A každý kdo krade by měl být potrestán.

0 0
možnosti
MB

zlej

19. 10. 2010 18:10
Re: Šrot nešrot...

To ano, ale přiměřeně.

0 0
možnosti
KLI

lakar

19. 10. 2010 11:26
Stát se to někomu blízkému ...

Kdyby někdo ublížil někomu v rodině, prostě nebudu čekat na příjezd bezpečnosti, ale zvládnu.li to, zakročím sám bez ohledu na život či zdraví násilníka. V jiném případě NIC JSEM NEVIDĚL, NIC JSEM NESLYŠEL !!!

0 0
možnosti
M

Maredka

18. 10. 2010 14:49
spravedlnost?

Ta napadená, jejíž bratr dostal za pokutu, že zastavil útok na mě, jsem já...

Rok předtím, už v rozvodovém řízení mě bývalý manžel fyzicky napadl, před zraky našeho 5ti letého syna. Zavolala jsem policii, kdy mě i před nimi napadal a vulgárně nadával a následně byl odvezený na záchytku s téměř 3 promilema. Při přestupkovém řízení jsem dostala pokutu 500Kčs, protože fyzický útok nebyl jaksi vidět a já jsem nemusela navštívit lékaře. při dalším zavolání policie mi bylo pro změnu sděleno, jelikož jsme ještě neměli rozdělený majetek, má právo býv. manžel za mnou kdykoliv přijít do ložnice ( a terorizovat mě tím, že mě nenechá spát, křičí a rozbíjí věci). Zeptala jsem se policie, kde je tedy mé právo?  Přesně, jak říká autor...utéct...pokud to nejde...krýt si hlavu a modlit se...

0 0
možnosti
DP

MeGab

20. 10. 2010 14:41
Re: spravedlnost?

Hloupé je, že nikdo nebude věřžit, že si to nevymýšlíte, ale že jste to skutečně Vy ;-). Ani já nevím, co si o tom mám myslet, takže Váš komentář nekomentuju.

0 0
možnosti
JJ

jita

18. 10. 2010 11:55
To není jen v trestním právu

Vezměte si stavební zákon. Stavíme altán. Má rozměr na 25m2. A máme smůlu. Dle našeho stavebného úřadu musíme mít projekt od architekta, sehnat si písemné souhlasy sousedů a projít klasickým stavebním řízením.

Známý staví dům - zastavuje 90m2 a jeho stavební úřad nechtěl ani vidět projekt. Dal ohlášení stavby, ruční nákres půdorysu, za měsíc dostal povolení a staví. Úřad si sám obeslal sousedy, ti se neozvali, tedy to úřad bere jako souhlas.

Dva různé stavební úřady a dva různé přístupy. Nechápu. Po nahlédnutí do zákona vidíte, že způsob stavebního řízení je sice upravován zákonem, ale záleží na příslušném stavebním úřadu jak to pojme.

Řekla bych bordel na kolečkách. Nemůžete dělat nic, jen skákat jak oni pískají.

0 0
možnosti
MBI

nebolševik

18. 10. 2010 11:21
já jen prosím,

aby si všichni, co tu píší, laskavě uvědomili, že popsaný stav je přímým důsledkem jinde tolik opěvané politické a jiné korektnosti. Když si někdo jednou začne vymýšlet, lhát a předstírat veřejně nejrůznější nesmysly (jako  že všichni nebo skoro všichni mohou absolvovat vysokou školu nebo že rošťák je menším rošťákem jen proto, že patří k nějaké menšině, třeba zrzavých holohlavých) nemůže už z toho couvnout. Vypadal by totiž jako blb. A to nemůže, různé ikony se přece nikdy nemýlí, dokonce se jim ani mepotí nohy;-D

0 0
možnosti
M

malycestovatel

18. 10. 2010 10:21
NADPIS PŘÍSPĚVKU:

Jak říkal pan Postránecký v Černých baronech: " Chce se mi zvracet"

0 0
možnosti
JP

Jano z hor

19. 10. 2010 9:18
Re: NADPIS PŘÍSPĚVKU:

R^

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

18. 10. 2010 9:54
Teoreticky

Jen tak teoreticky. V hospodě bude sedět čtyřicet lidí. Vejde chlap vytáhne samopal, dvacet jich postřílí a prohlásí : "To stačilo, už střílet nebudu, ale nikdo se ani nehne". Otočí se k baru a bude popíjet pivo. Má někdo z přeživších hostů "právo" ho třeba zezadu zastřelit pistolí, kterou má v kapse? Nebo by se v tu chvíli nejednalo o obranu a násilník má právo na to, aby ho nikdo nenapadnul?

A co když se znova otočí a zatřelí dalších deset a prohlásí: "Tak to už je opravdu všechno, nikoho dalšího nezastřelím. A opět se otočí k baru a popíjí pivo. Teď už ho může někdo zezadu zastřelit, protože už mu nevěží a bojí se že se za chvíli otočí a zastřelí i zbytek osazenstva?

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

18. 10. 2010 9:55
Re: Teoreticky

Anebo dal útočník jasně najevo, že v trestné činnosti nehodlá pokračovat a z vás by se výstřelem do jeho zad (bojíte se toho samopalu, co stále drží v ruce) stal také vrah a byl byste "poprávu" odzouzen za vraždu, či zabití, jelikož vám nehrozilo přímé nebezpečí, ve chvíli, kdy jste střílel?:-)

0 0
možnosti
VK

Vlastimil.Kornas

18. 10. 2010 0:04
Ponechme teď stranou

naše zákony hájící zloděje a loupežníky a podívejme se na to,jak funguje naše justice.Jako člověk vzdělaný toliko technicky,mám za to,že když udělám práci,nikdo by ji po mě neměl opravovat,pokud ji někdo opravovat bude,pak je udělána špatně a jsem za to penalizovan.Jak to funguje u soudů,když každý,ke kterému se dá odvolat,vynese podle stejných zákonů k stejnému případu diametrálně odlišný rozsudek?

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

18. 10. 2010 23:17
Re: Ponechme teď stranou

Odvolani ma minimalizovat lidskou chybu, aby pripad posoudilo vic lidi a doslo se co nejblize pravde a spravedlnosti, co lze. Zakony zas musi byt primerene obecne, rpotoze nikdy neni mozno popsat vsechny situace, co nastanou.

Problem je hodn i v zakonech, ze se snazi byt prilis konkretni, hraji si se slovicky a tim omezuji souzeni v nekterych pripadech. Kdyz toho nekdo moc zneuziva, tak misto, aby se udelal poradny, uplne novy, zakon, tak se novelizuje tak, ze vysledek je jeste neprehlednejsi a zmatenejsi (protoze to co obchazeli jde do jeste dalsi urovne konkretnosti). Viz priklad a telefonovanim za jizdy. Misto, aby bylo "telefonovat za jizdy se nesmi, pokud neni pouzito handsfree", tak se reklo "nesmi se za jizdy drzet mobil v ruce". Pak se naslu vycuranci, co drzeli mobil ramenem a rekli, ze nic neporusili, nemaji ho prece v ruce. A prisla silena formulace "Nesmi se drzet v ruce ani jinou casti tela" nebo tak neco....

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce