Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zrovna takoví somráci obtěžují turisty na Hlavním nádraží. Pan Hutka obtěžuje diváky Rv

3 5
možnosti
PT

P83e51t79r 85T82o72m13e35k

6. 9. 2015 10:23

Mně neobtěžuje. Mně obtěžuješ ty, ...........

7 2
možnosti
JP

Je smutné, když si "pravicoví" novináři pletou pravicovost se zatvrzelostí

     Jeden ze špičkových uměleckých souborů . Alexandrovci, přináležejících k absolutní světové špičce.

   Jenom fanatik je schopen svádět běh věcí na ty, kteí je nijak nezapříčinili. I když "Kalínku" mám už přeposlouchanou, vždy znovu žasnu nad dokonalou souhrou umělců ve stupňování. Jednotně znící "con moto" až do závěrečného "vivace" mě vždy udivují svou souhrou.

     Pustit s propagandisticky do kumštýřů svědčí o osobním úpadku. Pokud to Navarovi někdo diktuje a on nemůže jinak, ještě bych to chápal. Ale co když to má z vlasní hlavy?

     Osobně chápu pravicovost, jako souhrn osobních vlastností, vedoucích k samostatnému a odpovědnému životu podnikavých jednotlivců. Lidé, kteří se vlastním přičiněním zasloužili o to, že nabízejí ve svých firmách pracovní místa těm, kdo dokážou poctivě pracovat. To je podle mne pravicovost. Vše ostatní je záležitostí vkusu. Do vkusu neradno zasahovat. V ND je na repertoiru "Boris Godunov" Oprera je zpívána rusky. Je vyprodáno. Nechte na nás, Navaro, co si vybereme a za co zaplatíme svými poctivými penězi. Kochal jsem se nadčasovým textem. Vše, co je v poezii obsaženo, lze přetransformovat do současnosi. Lidé, jako Navara odrazují čtenáře, protože jejich příspěvky jsou zcela iracionální. Na hlásání nenávisti není pravicového ani za mák. Nikdo nikdy mě svými výpady nedonutí, abych nenavštívil špičkový soubor. Jsem přesvědčen, že sál bude praskat ve švech. Nechte to, proboha na nás a neurážejte nás ničím opodstatněnou nenávistí.

      "Odvěký" nepřítel už zase funguje. Kdo že se nás zmocnil po Bělohorské bitvě a zústal zde třista let? Že by, že by...nechci domyslet. V první Smetanově opeře "Braniboři v Čechách" zpívá sbor: "Zle je zle, je zle, Braniboři zde"

     Nebýt druhé světové války, kterou vyvolal hitlerovský fašismus, nikdy v životě by tu žádní Rusi,  nebyli. Neštěstí, které způsobil Hitler, se zcela promítlo k těm, kdo nás přijeli osvobodit.

9 3
možnosti
VM

Pane Přibyle,toto nejsou pravičáci,ale novodobí bolševici s černobílým pohledem,jako měli komunisté,jen to obrátili,a jsou ještě emotivnější.Alexandrovce nemusím,ale považovat někoho,kdo jde na jejich koncert za kolaboranta,je vrchol bolševické blbosti.Pokud je mi známo,tak koncertují i na Západě,a nevím,že by tam byla taková hysterie,kterou předvádí třeba soudruh Štětina.

5 3
možnosti
AB

Na Alexandrovce mám lístky od vánoc, dostala jsem je darem.Byli drahé, téměř 1500 korun,ale na tento soubor,který jsem viděla před sametovkou v Liberci a věřte že to byl zážitek stojí za to koukat z dobrého místa.A je jedno, jestli jsou to rusové, nebo nyní moderní a jedině povolení amíci.Srabi mě označí za komunistku a možná i hůř oproti nim jsem celý život bezpartjní.Potrefené husy nejvíc kejhají.

13 5
možnosti
PT

P43e41t75r 12T75o98m71e21k

6. 9. 2015 10:24

Fakt je mi vás líto.

3 3
možnosti
JV

Ja jsem pro vypiskani vsech Olseru a Hermanku a jinych komunistu a Stbaku!!!!!!

8 10
možnosti
Foto

I87v18a55n 25M77a11r42e52k

6. 9. 2015 9:30

Málo vykřičníků ;-(

3 3
možnosti
Foto

Občas se mi zdá, že těm protiruským agitátorům už kape na karbid a nevědí, co by si ještě vymysleli, když už jim události nedávají ani trochu zapravdu.

15 7
možnosti
PV

Události jim skutečně za pravdu dávat nemohou, neboť svět se neřídí přáním českého truhlíka...

2 7
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce