Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

S tímto článkem pana Olšera souhlasím.

10 2
možnosti
SB

Opakovaně tady píši, že pokud se pan Olšer zabývá problematikou Ruska, shledávám jeho články velice špatnými. Domnívám se, že Rusko si zaslouží mnohem kritičtější hodnocení než to, které tady pan Olšer opakovaně předkládá.

Pokud se však zabývá problematikou přistěhovalectví z Afriky a z Asie, shledávám jeho články skvělými.

I dnes ode mne dostává karmu.

5 3
možnosti
VS

Zajímavé. A přitom tvůrčí metoda je vždy stejná - staré + okopírované od jiných.

5 5
možnosti
JV

Ten Olser je primitivni buric a agitator ,jak za starych "dobrych" casu.

4 11
možnosti

Ten nadpis je trefný R^

8 2
možnosti
Foto

Vy, co tady nadáváte na Olšera, chtěli byste snad raději podpořit vznik nějaké "Islámské České republiky"? Možná někteří ano, to nelze vyloučit.

Nesnáším, když se někdo namísto k obsahu článku začne vyjadřovat k jeho pisateli. Říká se tomu "ad hominem" a je to svinstvo!

21 5
možnosti

To jsou zdejší pravidelní exoti, které obsah nezajímá. Ty zajímá Olšer. Kdyby aspoň byli vtipní, ale co Vám mám povídat... prostě tragédi.

13 4
možnosti
JC

R^Vědce jste nazval petenti, ale oni se proti tomu ohrazují, prý to není petice, ale výzva. Takže jsou to vyzyvatelé, dle nich.

Ale jinak opět pěkně shrnuto. Přesto Vám budou spílat. Někteří. I ti, kteří by v případě, že by to napsal někdo jiný, nešetřili karmou a chválou. :-)

14 5
možnosti
MT

R^ Ja dal 10x karmu, ale objevila se tam jen jedna.

9 5
možnosti

Já například jsem nedal žádnou karmu a neobjevila se tam žádná8-o8-o

5 0
možnosti

Je mi šuma fuk, co slíznu od diskutujících. Že jsem první, mne jen těší ! Takže, jako ve většině případů ale  dnes  dokonce i  větší karma nežli jindy! Za pravdy a nebojácnost! 

Karma R^

29 10
možnosti

...seš druhá a Olšer poslední:-)

9 8
možnosti
VK

Což takhle studená sprcha a tření frote ručníkem?

11 17
možnosti

Můžete to zkusit, ale iluze, že vám to pomůže, si moc nedělejte.

4 2
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce