Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MG

Dobrý den pane Olšer.

Jen pro vygumované rusobijce, i polský europoslanec a kandidát na polského prezidenta potvrdil, že za destabilizací Ukrajiny stály USA:

http://svobodnenoviny.eu/polsky-europoslanec-o-odstrelovacich-na-ukrajine-usa-ne-rusko-stoji-za-destabilizaci-zeme/

2 6
možnosti
Foto

Nikoliv pane Gudbier. Ten pomateny polsky pan nic nepotvrdil. Pouze to rekl v rozhovoru pro fasisticky Sputnik. A zadnymi dukazy to nedolozil.Rv

3 1
možnosti
Foto

Pane Olšere, jak je možné, že zrovna vy studnice moudrosti nevíte, že k cestě do USA vstupní víza občané ČR nepotřebují?

3 0
možnosti
SS

On jo - jelikoz mel zakazany vstup do Kanady a USA a Kanada sdili database ...

7 1
možnosti
ZM

Já proč Olšer píše vždy kolem sedmé hodiny a ono je vlastně v Moskvě už devět! Na otázku proč chodí s deštníkem,když neprší odpovídal profesor Nejedlí, že"ale v Moskvě prší"!

2 1
možnosti
JK

Tohle nečtu, nikdy. Ale zaujal mě nadpis. Jsem totiž příznivcem bývalého prezidenta Havla (takže asi Havloid, ne?), ale k vízu do USA mě to nikdy nepomohlo! Něco mě uniklo? Příznivci VH mají vstup do států bezvízový? Nebo je to blábol? Blábol...;-D P.S.: jo, asi proto že nejsem příznivcem humanitárního bombardování... nevím co to je...

6 2
možnosti
PN

Tak dneska vynechal ropu;-D;-);-D

5 1
možnosti
Foto

Mně stačí ten nadpis.;-D Jen jsem ho v seznamu diskusí četl, říkal jsem si - který čtverák to asi sepsal? Cvalín, Kašuka, Olšer...? Trefil jsem se na třetí dobrou...:-)

8 2
možnosti
Foto

... příznivci Havloidů a hunanitárního bombardování?8-o a čeho příznivec napíše něco podobného ? nelze než se podepsat pod příspěvky níže:-/Rv

9 2
možnosti
Foto

proč léčba paranoie a nenávisti musí nutně probíhat na webových stránkách???

7 3
možnosti

Smyslu vašich blábolů ani za mák nerozumím...Rv

12 4
možnosti

Protože nejste Zemanoid jako tady pan Olšer. ;-D Je čas na vznik nového termínu pro nekritické obdivovatele duševních úchylek Miloše Zemana?

3 2
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce