Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OH

Tento článek je důkazem slabomyslnosti nebo duševního onemocnění jeho autora a všech těch, kteří mu dávají karmu. Děsí mě, že taková individua si chodí svobodně po světě a ještě píší články do novin.

2 0
možnosti
LH

...Olšer je jasný důkaz toho, že neexistuje ani Bůh, ani evoluce...protože ani stvořením ani vývojem by něco takového přece nemohlo vzniknout...!!

2 0
možnosti
JM

pitomé habaďůry prolhaného komunistického demagoga Olšera

3 0
možnosti
JJ

Já myslím, že  za všechno můžou Američani a cyklisti. ;-)

0 0
možnosti
OV

Ehm, proč cyklisti? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
SK

Sečteno, potrženo, blok shrnuje to co říká Rusko. Výstižněji ruská propaganda. Jak se zdá a je to vidět na více serverech, se jí daří. Autor zmiňuje události mnoho let staré (jakkoliv podezřelé, zvláště 9/11), ale o anexi Krymu ani písmeno. Článek má všechny znaky propagandy, jeden zajímavý postřeh o detailu je níže v diskusi. 

Všimněte si jedné věci, ruští představitelé "ostře" vyzývají USA k předložení důkazů o vystřelení rakety z území ovládajícího separatisty, ale důkazy k tvrzení, že letadlo doprovázely ukrajinské stíhačky, sami nedoloží.

Čili asi tak, jak jsem četl v jiné diskusi, autor má rád Putina, ale proč to říká, takto složitě. A nebo je to PR ke knížce? PS.: neudělal bych to jinak, pokud jsou lidé až tak hloupí ...

0 0
možnosti

Proč by mělo být v článku něco o Krymu, který UA nikdy oficiálně nepatřil? Ani sovětské zákony nějaké "darování" Krymu Chruščovem neznaly. Všechno okolo něj je jen výsledkem nedůslednosti při rozpadu SSSR. Anexe je násilné dobytí a přivlastnění si cizího území. K tomu nedošlo, jak bylo vidět v přímém přenosu.

2 0
možnosti
VV

Děkuji za článek....Karma...A nenechte se otrávit těmi vymydlenými mozky.... Jak píši...Karma.VV

3 9
možnosti
JJ

Je otázka, kdo má ten mozek vymydlený víc. Kvalita US praček a Russian praček mi přijde velmi podobná. Ale Rusové to mají i s předpírkou.

0 0
možnosti
JS

J89a45n 27S51e87m53i60k

24. 7. 2014 11:56

Tento blog je dukazem ze v nasi muze spolecnosti opravdu kazdy vyjadrit svuj nazor . 

A to je asi tak vse co se o tom da rici ;-)

4 2
možnosti
Foto

Pane bože,jak někdo může napsat takovou kravinu.A co hůř,jak taková kravina může mít tak vysokou karmu.Je mi líto mých spoluobčanů,je mi líto sebe sama,že zůstávám s nimi v této zemi.Hlavně je mi líto času,který jsem věnoval tomu článku a reakci na něj.

7 5
možnosti
AT

A98l25e92š 69T78r82o56j39a78n

25. 7. 2014 10:23

Pokud budeš chtít,pane Procházko, z této země odejít,napiš mi,já ti  cestu jinam a nikdy zpět velice rád zaplatím ....opravdu se nám po tobě stýskat nebude ;-);-D

0 5
možnosti
VO

prosim vas - redakce, jak dlouho se toto bude drzet mezi nejkarmovejsimi blogy? Uz stacilo, ne?

1 3
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce