Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MU

Šarapatka pozorovatel? Když neonacista zařizuje cestu pro pozorovatele, kterou platí neobolševici, tak to je smrtelná kombinace. Nikdo na Krym jezdit nemusel, prutože hlasovací lístky byly vyplněny dlouho dopředu. Je nutné lidem připomínat, jak zrůdnej režim panoval v CCCP.!! [>-]EURv

8 2
možnosti
JC

Tak tohle je už opravdu na studenej obklad!

2 2
možnosti
Foto

Veselovsky je jeden jizlivy spratek, ktey by si zaslouil aby mu nekdo skocil holym zadkem do ksichtu. Tak se mi ten frajer s neoholenym ksichtem jevi. Arogantni, do sebe zamilovany. A furt se usmiva jako pritroubly.

5 4
možnosti
BT

no kdo by ho platil, Česká televize,  a nevím proč by se nemohl zeptat kým byl pan poslanec placen, už jen to že našemu poslanci někdo platí cestu a pobyt je podivné

1 1
možnosti
Foto

Schwarzenberga s Kocábem se takto nikdo netázal, kdo je platí, když veřejně  podporovali pučisty v Kyjevě.

Pan Šarapatka navíc nikoho nepodporoval, jel tam pouze jako pozoroval.

5 4
možnosti
AS

A72d22a90m 41S11t48a47v38a

26. 3. 2014 7:56

Jsem moc zvědav, co ten demagog Veselovský bude nyní dělat. Je to neuvěřitelné, jaká individua ta ČT zaměstnává. Takové militantní demagogy, jako byla Voldánová, Frydrychová, Drtinová, Železný či ten Veselovský. Žádná kultura, jen pouhá oportunní demagogie!

3 3
možnosti
VS

Předpokládám, že pan Veselovský bude i nadále moderovat a Vy budete i nadále nadšeně hýkat pod kompiláty pana Olšera.

5 3
možnosti
PV

Dal jsem R^, ale poté jsem se koukl do diskuze a je dobře vidět ty příspěvky a názory lidí, kteří dovedou ocenit, když si dá někdo tolik práce a napíše takto fundovaný a kompletní pohled na věc. Tak to je pěkné.

6 3
možnosti

J11a10n 25Š40u81s25t44e54k

26. 3. 2014 7:46

Už jsem dal článek na facebook! R^ 

Lidi se strašně baví, když čtou ty stupidní a urážlivé připomínky "diskutujících". "Někteří" už mají dokonce své fankluby a soutěží o největšího  .... roku. 

Hezký den. :-)

6 2
možnosti
VS

A jak si na žebříčku stojíte? 

Mimochodem, ten Váš FB profil - Vy opravdu nemáte žádné skutečné přátele? Jenom levicoví politici, blogeři a diskutéři? Musím říci, že pokud má Váš FB profil dodat Vaší virtuální existenci na věrohodnosti, moc se mu to nedaří.:-)

3 1
možnosti
JC

R^ Díky za článek.

V nějaké diskuzi tady nedávno (já si opravdu nic nekopíruji a neukládám), jsem psal o tomto - cituji z Vašeho článku: "Poslanci ze Strany regionů a Komunistické strany byli donuceni hlasovat pod hlavněmi samopalů.

Pokud přesto odmítli, byli surově zbiti a byla jim odebrána hlasovací karta i poslanecký průkaz. Do prázdných lavic po zbitých poslancích potom „zaskočili“  jejich kolegové-revolucionáři. Bez těchto „demokratických“ metod, by nikdy pučistická vláda potřebnou formální většinu nezískala"

Byl jsem hodně tvrdě napadán a dokonce mi pan Nádvorník, tuším, napsal, že jsem LHÁŘ, pokud neuvedu důkazy. Inu, nejsem zrovna zdatný ve vyhledávání různých videí ze všeho toho dění, tak jsem jenom napsal, že to někde je. A byl jsem za lháře. Včera v tv ty záběry dávaly také. Vy jste, pane Olšere, popsal situaci přesně, i s odkazy. Asi se zeptám v nějaké diskuzi, kde se objeví pan Nádvorník, jestli si pořád myslí, že jsem LHÁŘ (on to napsal takhle, velkými písmeny).

Nu nic, článek zase dobrý a je potřeba  fakta lidem připomínat, protože se zapomíná a hlavně se ty fakta začínají popírat.

12 1
možnosti

J17a41n 52Š59u81s59t13e25k

26. 3. 2014 7:29

Opět skvělý postřeh.

Karma. R^

6 3
možnosti
JF

Pan Šustek, prý není pan Šustek?8-o?

7 3
možnosti
VV

Karma ......Do kdy že odejdou ty ojetiny Drtinová a Veslovský? Už aby to bylo.

9 2
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce