Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Odhodlanost povstalců zaskočila celý svět i bolševika Olšera.

3 4
možnosti
JM

Me taky. Kdyz po nich zacaly ty svine strilet ostryma a 87 jich zavrazdili, myslel jsem ze je konec. 

Boys and girls of Maidan, I salute You !!R^R^R^EU

2 2
možnosti
JM

J67i22r88i 64M78a19l26i56n45a

26. 2. 2014 18:37

Pane Olser, 87 mrtvol je podle me dostatecny dukaz k vydani zatykace. Teda pokud nejste komunista nebo nacek, ti pocitaji az v milionech.

Zatykac neznamena zadne povoleni k lyncovani, pouze prikaz k zatceni.

A doplnte si informace. Na Majdanu ted byvali demonstranti uklizi.

4 5
možnosti
MJ

Hezký den.

To jsou demokrati asi tak jako já kouzelník. Dokonce ten , jak se jmenuje,"Majdan" žádá demokratické volby osob, které navrhne. My vybereme vy volte ;-D

6 0
možnosti
DR

Díval jsem se na ta videa a máte pravdu, je to hrůza. A tihle lidé, že chtějí do EU?

7 1
možnosti
MK

Pane Olšere.....ono to je všechno jinak než píšete...ale proč byste to tak nenapsal, že? Jak by se Vám líbilo, kdyby o tom, co zde má být najednou začali rozhodovat sudetští Němci? A vidíte, i tohle byl jeden z důvodů proč se Ukrajinci postavili proti Janukovyčovi, jen si místo SN dosaďte Rusové

3 6
možnosti
JH

Procházím zase váš text po víc jak roce. Tak mi laskavě zase nepiště vyčítavý mail. Navíc jsem to podrobně nestudoval. Ovšem na BB visí blog, který skvěle vyjadřuje moje pocity. Snad ho mohu nabídnout.?

http://skalova.bigbloger.lidovky.cz/c/398244/Jsou-obeti-na-Ukrajine-marne.html

0 1
možnosti
JP

Jó UK začíná pěkně "smrdět".!!!!!!  Ale zlu se nesmí ustupovat, stačí si vzpomenout na "Mnichov". Toto město však dnešním  mladým díky mizernému vzdělání nic neříká (snad jen ti fotbaloví si ho spojí s Bayernem). Tehdy  se k nám v zájmu udržení a záchrany  celosvětového míru obrátili všichni naši "rádobypřátelé" zády. Nezachránilo se nic. Akorát se ustoupilo expanzivní politice Německem, reprezentované Hitlerem a vojenskou silou. Dnes tato výbojná politika přechází na EU a pravděpodobně na USA neboť stav hospodaření těchto enkláv je asi ještě horší než si myslí nejhorší pesimisté a tedy začíná připomínat stav hospodaření Německa ve 20tých a 30tých letech min. století. Že by se EU snažila vyprovokovat něco podobného, co bylo v r. 1938 a 39 v našem pohraničí s Henlainovci,  ikdyž tentokrát v opačném gardu.   Pokud se něco semele tak my, pokud vystoupíme proti Putinovi,  nebudeme v roli obránce, ale agresora, neb po dění na UK a Rusku nám nic neníRv To je věc místních obyvatel.

3 1
možnosti
MK

Já jsem se na ty videa díval a nevidím na nich nic závadného. Ti lidi prostě bojovali proti zlu. Já je obdivuji a pokud se ptáte, kdo je platí, taky jsem poslal nemalou částku a nejsem CIA;-D

12 8
možnosti
JS

S rusofilem Olšerem, které má klapky na očích, nemá cenu polemizovat.

13 10
možnosti
Foto

J31a13k74u14b 75R24o32t14h

26. 2. 2014 15:20

A pak že Ekaterina Tkachenko zdejší blog opustila. Blbost. Píše dál jako Olšer.;-O:-/

10 2
možnosti

26. 2. 2014 15:48

Kdepak, to jenom Olser chvili psal pod pseudonymem.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce