Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Z49d57e31n53a 71K50o73č78í

7. 4. 2013 19:26

Jestli má Sidney Siska pravdu, tak to jsou pak cikáni proti vám pane Olšere, naprostá neviňátka.!!

6539

2 0
možnosti
PV

Jednou jsem dal dětem ve škole otázku, které jsem vzápětí litoval, poněvadž to byla zrovna vzorková třída cikánů, čtvrťáků: čím byste chtěli být, až vyrostete? Nebo tak nějak. Netušili, na co se ptám. Otec, matka, prarodiče, prostě nikdo kolem nechodí a nikdy nechodil do práce, peníze se rozdávají na nějakém úřadě. Takto to mají zakódované, myslete si, co chcete.

6 1
možnosti
OF

Je to jednoduché, Je třeba Romům dat práci. Já jsem zaměstnával na krátkou dobu pár Romů, jednalo se o kopáčské a pomocné práce a byl jsem spokojen. Díky Romům mi neshořel les,za 500 kč mi dvacet Romů uhasilo požár suché trávy, mohl to odnést okolní les. Hasili to půl hodiny., jen náhodou kopali náhodou výkop. Až si budou bílí vážit vzdělání, pak si ho postupně začnou vážit i Romové.  Jsme lepší než Romové ? Houby

soudruzi. Jsme stejní cikáni jako oni, jen kradem ve velkém.  Autore, vaše myšlení je poněkud strnulé. Adios.;-DRv

7 15
možnosti
JM

Josef Skvorecky to rekl hezky. Skoda, ze Olser nepochopil....Rv

7 6
možnosti
PJ

Olšer možná Škvoreckého nepochopil, ale cikánskou povahu pochopil dokonale.

0 1
možnosti
AT

Ať už byl bývalý režim jakýkoliv,tak Romové museli dělat-i když ta jejich práce za moc nestála,ale aspoň neměli čas na lumpárny.

12 1
možnosti
SS

Kanadu mate zarazenou ne pro svuj clanek, ale pro dluhy co jste zde nadela a nesplacite.Rv

8 8
možnosti
SS

Aaaa Olser zas behem doby "upavuje" svuj "vytvor" ...

.

"Také jsem si své prožil v Torontu. Byl jsem tam jako redaktor deníků Moravskoslezský den a Práce, abych psal o tzv. romském exodu. Měl jsem služební diety, takže jsem si nepotřeboval půjčovat ani ani dolar."

.

O techdluzich to mam z kanadskych krajanskych listu - pry jste si napujcoval vic jak 100,000 CAD za zarizeni ruznych veci v Cesku ... Byla tam publikovano i rozhodnuti Torontskeho soudu ... no muzete zkusit prijet ... na letisti budete zatcen za zproneveru.

3 1
možnosti
Foto

Pěkně napsáno,karmu jsem zvýšil patřičným klikem.  Souhlasím s podtextem článku- totitž, že běloši už se ani nesnaží proti větru potřebu konati...

Rómové jsou v české kotlině ( + Morava a Slezsko) již od středověku. Králové , demokratická 1. rep , komunisté ani tento režim s nimi prakticky nic nesvedli. Je to kvadratura kruhu, prosgtě , musíme si připustit, že ne vše je řešitelné !

2 9
možnosti
OF

Komunisté mnoho Rimů začlenili do společnosti.

4 12
možnosti

P79e45t26r 27Š60v39e68c

5. 4. 2013 7:15

XDocela dobrý... ale... nějak jsem si poslední dobou nevšiml, že by napadání pana Patrika Bangy bylo zaměřeno rasisticky...... Rozhodně mu většina nevyčítá a nepoukazuje na to, že je Rom, ALE na to, že ve svých reportážích manipuluje a neříká vždy celou pravdu.... ostatně jak sám přiznal nedávno..... Ta jeho úvaha co by udělal jako ministr práce je jen taková póza, skutečnost je ovšem úplně jiná;-€;-€;-€

9 3
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce