Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

captain cook

21. 8. 2012 13:18
OH v Seoulu a Barcelone po roce 2000?

"Od roku 2000 bylo za olympiády v Sydney, Soul, Barcelona, Atény, Peking a Londýn utraceno skoro 85 miliard dolarů."

Otazka: jak casto se poradaji olympijske hry? Pokud 1x za 4 roky, jak vedi ruzna ditka skolou povinna a zacatek vypoctu je rok 2000, kolik se jich konalo v obdobi 2000 -2012. Odpoved: 4

Otazka: jak se do 4 olympiad od 2000 vejde 6 poradatelskych mest a ktera ze jmenovanych tam nepatri???????

Otazka: Kde udelal ve svem svazackem nadseni soudruh Olser chybu?;-)

0 0
možnosti
E

edith

17. 8. 2012 18:26
A já raději Londýn

Já Olympiádu neposuzuji podle velikosti stadiónu nebo rozpočtu, ale prostě podle atmosféry a tu měl Londýn lepší. Bylo vidět, že publikum sportu rozumí a baví ho to, v Pekingu mi přišlo, že tam polovina diváků nemá ani ponětí, co to vlastně sleduje, že tam sedí jen, aby v TV nebyly prázdné ochozy. Snadno se to poznalo třeba v tenisu, kdy většina diváků byla opravdu mimo. Ale každému se líbí něco jiného. Můj osobní žebříček letních olympiád, které jsem sledovala - 1. Sydney, 2. Londýn, 3. Barcelóna.

0 0
možnosti
MM

captain cook

21. 8. 2012 13:24
Re: A já raději Londýn

Na TV jsem sledoval Mexiko - Mnichov- Montreal - (Moskvu jsem jako divak 100% bojkotoval)- Los Angeles - Seoul -  Barcelonu - Atlantu - Atheny - Beijing - Londyn. V Sydney jsem byl osobne.

Nejlepsi jednoznacne Sydney. Ale jsem ponekud "zaujaty";-);-);-)

0 0
možnosti
JB

fanda sportu

17. 8. 2012 10:21
Hry v Londyne byly proti Cine o mnoho lepsi...

Londyn zvladl usporadat skvele hry s mohem mensim rozpoctem nez Peking. Hry v Cine byly proste omyl - dat hry zemi, kde se neustale porusuji lidska prava byl ciste jen politickej tah. V necem byly hry v Pekingu jedinecne - Phelps ziskal 8 zlatych (ale to by dokazal i jinde). Pompezni stabvy sportovist - co je s nimi tedka? Peking proste ukazal nabubrelost - tedka si vsichni sednete na zadek z toho co sme tu postavili. Londyn naopak ukazal lidskou tvar, vybornou atmosferu na vsech sportovistich. Pro me jednoznacne vitezi Londyn,

1 0
možnosti
T

tromi21

17. 8. 2012 14:34
Re: Hry v Londyne byly proti Cine o mnoho lepsi...

máš propagandou hodně vymytou hlavičku

0 0
možnosti
.

.Camino

16. 8. 2012 19:01
Vite kolik milionu lidi pracujicich na konstrukcich

stadionu, pavilonu a ubytovani pro sportovce nebylo zaplaceno, jak se s nimi zachazelo? To Vam neukazali, my na Zapade jsem to vse sledovali......vite kolik lidi vystehovali do lagru...tak trochu na prevychovani....vite jaky problem meli mezinarodni zurnaliste? Piste dal;-ORv

2 0
možnosti
MM

captain cook

21. 8. 2012 13:26
Re: Vite kolik milionu lidi pracujicich na konstrukcich

ale kdepak, soudruh Olser tohle prece nebere v uvahu!

0 0
možnosti
FK

ataknevim

16. 8. 2012 8:37
jak jim to předepsala potravinově-

No Břéťo, fuj!

0 0
možnosti
D

DAVIDIANUS

16. 8. 2012 8:09
Čína jednoznačně lepší....

Londýn pro nás jednoznačně úspěšnější....R^

2 0
možnosti
OK

obr Kolodej

16. 8. 2012 7:44
Londynske OH se me libily vice.

Mene nabubrelosti a vice lidskosti a humoru. V techhle disciplinach demokracie vitezi vzdycky.R^

5 0
možnosti
JM

jamijam

16. 8. 2012 7:54
Re: Londynske OH se me libily vice.

To ovšem porovnáváte ty ceremoniály. Ovšem OH jsou ty sportovní soutěže a tam už nejde ani o lidskost ani o humor... :-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS