Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Apophis1

10. 4. 2012 21:38
Ani jsem tento clanek cely necetl ale!

Nebyt masa, tak asi dnes tvorime jeden druh lidoopu.!!

0 0
možnosti

Mablung

10. 4. 2012 18:55
njn, starý komunista

Z hodně Olšerových textů vyzařuje smutek po starých komunistických časech. Starý člověk který nechápe svět, nechápe že se lidé posunuli jinam než on chce a že svoboda je o něčem jiném než o pohybu v mantinelech které vyhradili staří dědkové.

8 0
možnosti
S

Světlonoš_v04

10. 4. 2012 19:06
Re: njn, starý komunista

to jak moc nechápe současnou dobu se manifestuje v jeho obdivu ke králi tunelářů

3 0
možnosti
JN

skokánek

10. 4. 2012 18:40
Nezoufejte,mám

antikvariát a lidi pořád ještě čtou a to včetně dětí a mladých;-)

1 0
možnosti
SB

SergeS

10. 4. 2012 18:14
K těm věřicím lidem

Malá poznámka - při prvním uvedeném sčítaní se počet věřících počítal z počtu lidi s trvalým pobytem v ČR. Při sčítaní v roce 2011 se to spočítalo jen z občanu ČR, jako způsob jak ušetřit na církvích. A mezi ty lidi jen s TP patří spousta Poláku, Slováku, Rusu a dalších silně věřících národu.

PS Možná se pletu, ale několikrát jsem toto slyšel z různých zdrojů

Jinak koukám, že já ten knižní průměr udržím i za manželku ;-D

0 0
možnosti
S

Světlonoš_v04

10. 4. 2012 18:11
nejlepší je mít knihy v elektronické formě

a číst je na Kindlu. Když jsem se nedávno stěhoval, tak jsem většinu knih beletrie prostě dal do sběru a nechal si jen odbornou literaturu a učebnice, o kterých předpokládám, že mi ještě k něčemu budou. Beletrii stačí mít elektronicky. Veškeré dílo Karla Čapka zabere maximálně 20MB a Kidle čtečka váží 300g a má kapacitu 1000GB.

0 0
možnosti
SB

SergeS

10. 4. 2012 18:17
Re: nejlepší je mít knihy v elektronické formě

Já osobně jsem to zkoušel ... a zjistil jsem že mi je příjemnější klasická knížka, kde můžu NORMÁLNĚ listovat, a kterou když někde nechám, tak nebudu litovat vyhozených korun (I když bych litoval víc, kdybych někde nechal některé raritní věci co máme v knihovně)

1 0
možnosti
S

stepulka

10. 4. 2012 18:05
Já bych to tak černě s tím masem neviděla

Tak zrovna v této souvislosti nevidím přímou úměru.

Já bych se třeba užrala masa a hlavně tataráku a knihovnu mám sice velkou, ale tak plnou, že se mi tam už knihy nevejdou a musím je mít na mansardě.;-)

A také záleží na druhu a kvalitě masa a druhu a kvalitě knih ;-D

1 0
možnosti
M

markr

10. 4. 2012 17:51
No tak, pane Olšere...

víte, kdy to bude ještě horší? Až si lidé budou dávat knížky do lednice a maso do knihovny. Pak se s tím opravdu, ale opravdu bude muset začít něco dělat...

Ale buďme vážní. Toho, že bude v lednicích méně masa se určitě dočkáte. Už brzo si budou lidé místo masa promítat buřty na zeď. Ale intelektuálové z nich nebudou, leckdo bude muset příští zimu nacpat do kamen nejen knížky, ale i rozštípanou knihovnu. Možná vám pak bude po duši líp.

5 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

10. 4. 2012 17:57
Re: No tak, pane Olšere...

LOL ;-DR^

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v1

10. 4. 2012 17:13
přestaňte se přežírat a kupujte Olšerovy "knihy"

;-D

10 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

10. 4. 2012 17:15
Re: přestaňte se přežírat a kupujte Olšerovy

;-D

3 0
možnosti
MT

džeptiška džitka

10. 4. 2012 16:45
Cena knih

Milý pane autore, podívejte se, kolik stojí knížky a pak se nedivte, že je nikdo nekupuje Rv  !!

0 0
možnosti
JN

golem3

10. 4. 2012 16:47
Re: Cena knih

kdyby si lidé odpustili pár Blesků, atd., na knihu by bylo

6 0
možnosti
VH

Stará kára

10. 4. 2012 16:41
Jsme důchodci. Lednici máme plnou dostatečně,

knihami přeplněné police (ve značné míře Jirásky, Hašky a Čapky (Tyl, Kollár a prakticky i Palacký byli již v našem mládí out). Další knihy nekupujeme. Museli bychom ty staré spálit (antikvariáty neberou). Jsme tedy mezi těmi, kdož snižují statistiky nákupu. Jsem přesvědčen, že tím naše kulturnost netrpí.

  Mladý dnes prakticky knížku nekoupí. Proč! Má ji přece na iPodu (či podobném instrumentu). Což ovšem vy nechápete. Jste totiž starý. Velmi, velmi (mentálně) starý.  Takže už jste schopen jen obligátního "O tempora, o mores!"

7 0
možnosti
M

Martin_Kavka

10. 4. 2012 16:42
Re: Jsme důchodci. Lednici máme plnou dostatečně,

;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce