Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

hlubič

2. 1. 2012 12:38
pro pana Novotného

Shodou okolností pana Olšera osobně znám  a ikdyž se spolu vůbec nestýkáme ,většina jeho blogů se mi líbí a jsem mnohdy překvapen, odkud má to obrovské množství informací.Protože jsem celý život pracoval na šachtě,vím o čem mluví  a jeho názory jsou mi blízké.Panu Novotnému bych chtěl jen říci,že může zdůvodňovat jak chce, ale i když jsou US největší velmoc na světě,nic jich neopravňuje k tomu,aby vojensky zasahovali kde se jim zalíbí.NIkdy nejdou tam ,kde nic není.Měly by si své vojáky nechat doma-většina lidí na světě a to jsem hluboce přesvědčený má stejný názor.Nám se také nelíbila přítomnost sovětských vojáků.Kdyby to šílené množství peněz vkládali na zlepšení život lidí a ne do výroby stále příšernějších vojenských technologií,udělali by pro lidstvo lépe.Jejich blánivá touha  po zbrojení se promítá i do amerických domácností.Četl jsem ve zprávách,že se prodalo zase o vánocích nejvíce osobních zbraní...Na závěr  mnoho zdraví a pro příště trochu toho obyčejného rozumu.

1 0
možnosti
OK

obr Kolodej

3. 1. 2012 5:17
Re: pro pana Novotného

No to je hezke pane Hlubic, ze nechcete aby americti kluci umirali daleko od svych domovu. To ja take ne, ale v tom pripade byste ted nejspis mluvil nemecky, rusky, mozna i arabsky a sedel byste hned vedle pana Olsera nekde v koncentraku na kavalci a ohryzaval chleba z otrub.

Nesrovnavejte prosim vojaky demokraticke zeme se sovetskymi okupanty a uz vubec nemluvte za "vetsinu lidi".

Sakra, ja to vzdycky rikal, ze tu Porubu nemeli stavet.....:-P

1 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

1. 1. 2012 14:03
Zajímavé čtení

i když na můj se oba pánové poněkud snaží realitu učesat na pěšinku

0 0
možnosti
B

bofums

1. 1. 2012 11:21
Pane Olšere,

dnes to na vysokou karmu nevypadá! Bylo to přílišdlouhé a podle mě Vám p. Novotný kladl otázky,které Vám vyhovovaly. Odpovědi na ně vždy ve Vašem stylu-USA- říše zla-škoda, že jste nevyvracel manž. Rosenbergovy!

Když píšete / často / o obětech, " házíte " miliony / na př. Libye /,z předst. Západu jsou" farizejové a úlisní zba-

bělci, bezpáteř. individua-bodali Kadd. do konečníku dýkou ! / Jinak klas. demagogie- pouze v jednom s

 Vámi mohu souhlasit- už " vařte  vodu "? P.S. svou minul. si příliš idealizujete! Zdá se dost temná !!!

5 0
možnosti

jarinka

1. 1. 2012 11:02
George

Novotný chce i válku ve Vietnamu svést na Vietnamce? Tento "demokrat" je prý už za mřížemi - co je na tom pravdy?

3 0
možnosti
OK

obr Kolodej

1. 1. 2012 18:25
Re: George

Ani ne tak na Vietnamce Jarinko, ale na vaseho soudruha Brezneva, ktery dal Ho-Ci-Minhovi zelenou k utoku na "kapitalisticky" Jizni Vietnam. Coz jeho predchudce Chruscev roky ucinit odmital.

Tu valku rozpoutali zcele jednoznacne komunisti, i kdyz Rude Pravo psalo neco jineho. Olser to nakonec pise dodnes. A furt dokola, jako kolovratek.Rv

3 0
možnosti
OK

obr Kolodej

1. 1. 2012 10:19
Zmatky v hlave grafomana

Nevim, proc se pan Novotny snizil  k jakesi diskusi ve forme otazek a odpovedi s pomatenym grafomanem, ale nedivil bych se jestli toho ted lituje. Olser se totiz temer vzdy odpovedi vyhne a zacne zvanit o necem jinem.

A ve veci valky ve Vietnamu dela ze ctenaru uplne pitomce, kteri se podle neho asi neumi ani podivat na mapu a zjistit, ze se cela valka odehravala na uzemi Jizniho Vietnamu.

Tedy zeme, napadene komunistickym agresorem.  Rv

4 0
možnosti
P

piouyt

2. 1. 2012 4:50
Re: Zmatky v hlave grafomana

Musi nekdo delat z potomcu pitomce,kdyz umeji jen papouskovat to,co jim jini krmi?

5 0
možnosti
TJP

Tomáš Jasný, PhD.

1. 1. 2012 9:25
vazne?

cituju: "Když se nemohlo cestovat na Západ, cestoval jsem na Východ. Znám Rusko, tehdy ještě s Ukrajinou či Litvou, od Kyjeva, Minsku, Gomelu, Černobylu, Vilniusu, Klajdedy a Petrohradu, po Moskvu, Irkuts, Bajkal, Baku, Batumi, Dušambe, Stalingrad, od Volhy po Ob a Angaru." ... vazne se dalo cestovat na vychod? a odkdy v ere tezkeho socializmu, pane Olsere? tam mohli cestovat jenom skutecne ti provereni a spolehlivi ...

3 0
možnosti
KJ

zpetak

1. 1. 2012 10:18
Re: vazne?

Nesouhlasil bych s Váma.Jako mladý kluk a poté starší jsem cestoval po SSSR jako pan Olšer. Do dnešní doby mám zde přátele, např. v Doněcku, v Moskvě, na Sibiři třeba Volodin Kameň.Nebyl jsem členem SSM ani KSČ. Bylo to doprovázeno papírováním , nevím co se dělo za kulisami.Oblast, kterou jsem udal jsem nesměl opustit. Návštěva byla podmíněna pozváním. Jak tam člověk získal přátele, pozvánku dostal do oblasti, kterou si přál navštívit. To zařídili přátelé. Oblast určená se dala opustit.Nikdo mi nestal za zády a nekontroloval.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce