Sobota 16. ledna 2021, svátek má Ctirad
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 16. ledna 2021 Ctirad

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TKC

No, hlavně, že jste si načechral ego!

To jsou ale panečku filozofické argumentace! Chvíli pro, chvíli proti...

Kdyby ale Vám osobně zapálili dceru, měl byste v hlavě jasno natotata.

Jestliže před akcí ti hajzlíci hlásali, že jdou na Cikány, těžko mohou nyní přesvědčovat soud, že nevěděli, že v domě někdo bude.

Ač nesnáším kriminálníky a nemakačenka žijící z dávek (jakékoli rasy), z Vašeho fašistického článku je mi na nic.

0/0
21.10.2010 17:30

TKC

Re: No, hlavně, že jste si načechral ego!

Argumentujete stejně jako Árijec za 2. světové - že jich vlastně nebylo škoda.

Sorry, ale zapalovat lidi je zločin a obhajovat jej je ještě větší, neboť to podněcuje šíření podobných zvěrstev. Stejně jako za 2. světové.

0/0
21.10.2010 17:30

Kudllanka

Re: No, hlavně, že jste si načechral ego!

Naprosto s vámi souhlasím, obávám se však, že jsme tu sami dva... Morálka v této zemi téměř zmizela, a Vyšší princip, mravní je tu kdekomu jen k smíchu, a nebo vůbec nevědí co to je. :-(Rv

0/0
23.10.2010 19:49

Korytnaačka

Re: No, hlavně, že jste si načechral ego!

Jsme 3!R^

0/0
29.10.2010 9:21

Edmund Černá Zmije

Jsou dvě extrémní hodnocení případu

První extrém je: "šli náhodu kolem a zakopli". Druhý extrémní názor je: "jeli je tam všechny upálit".

-

Každému trochu myslícímu člověku je zřejmé, že ani jeden extrém není pravdivý. Jen soud to nepochopil, ten rozdal tresty, jako by se hoši pokusili vyvraždit všechny Cikány v okrese. 8-o

-

Osobně nestojím ani na jedné straně. Rodina, která je neustále v konfliktu se zákonem a na sociálních dávkách. Rasističtí primitivové, kteří běhají po světě a parazitům zapalují střechu nad hlavou. Budeme platit za léčení Natálky, sociální podporu na doživotí, za žalářování těch magorů následujících 20 let. K tomu ještě novináři, kteří na té tragédii cizopasí a dělají z toho kauzu století, jako v případě Kuřimi. A navrch soud, který rozhoduje podle veřejného mínění, úplně jako by byla 50. léta. Že musím se všemi těmito ubožáky sdílet jeden stát - to vypadá také jako nějaký nepřiměřeně přísný trest.

0/0
20.10.2010 19:20

Kudllanka

Re: Jsou dvě extrémní hodnocení případu

Mě je zase na zvracení z takových jedovatých zmijí, jako jste vy!RvRvRv

0/0
21.10.2010 16:10

Korytnaačka

Re: Jsou dvě extrémní hodnocení případu

Urážíš zmiji, ta útočí jen z hladu...8-o

0/0
29.10.2010 9:22

Kudllanka

Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Co porovnáváte? Je rozdíl mezi teroristickým činem a činem z afektu! I když já bych za ubití kohokoli dala 20 let a za terorismus smrt!

Ten rozdíl byste měl vědět, takže nejen, že jste socan, ale ještě i nacista? No ono se to nevylučuje, že? Fuj, odplivávám si před vámi.RvRvRv

0/0
20.10.2010 18:32

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Kudlanko,a já odplivávám před takovými,co umí akorát urážet a plácat blbosti !! Zajímá vás to? Asi ne,co? A myslíte,že pana Olšera zajímají vaše přiblblé urážky? ;-€;-O Napsal to správně a hlavně OBJEKTIVNĚ !

0/0
21.10.2010 1:26

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Jasně Olšere, hlavně si to sám potvrďte!;-D;-D;-D

0/0
21.10.2010 16:11

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Nevím,zda jsem správně pochopila vaši reakci na můj příspěvek,ale pan Olšer opravdu nejsem ;-D;-D;-D

0/0
21.10.2010 16:20

hugous.z.lipek

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

k nicku kudlanka se raději nevyjadřovat.Jedná se sprostého provokatéra,víc není třeba dodávat.Umí jen sprostě napadat.RvRv!!

0/0
22.10.2010 13:25

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Díky za upozornění. R^ Budu si pamatovat :-)

0/0
23.10.2010 1:57

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Jo, to si pamatuj Olšere!;-D;-D;-DR^

0/0
23.10.2010 19:40

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Nevím, co je na mém příspěvku provokativního, ale za to vím co je na tvém komunistického: Pomluva, nactiutrhání, dehonestace a osočování, to je ostatně vlastní vám všem totalitním pohrobkům, Ježkovo voči :)))

0/0
23.10.2010 19:43

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Milá Kudlanko,zadej si do vyhledávače na googlu zemanka01 a pak opravdu možná pochopíš,žeopravdu nejsem Olšer. :-/

0/0
23.10.2010 21:34

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Z čeho tak usuzuješ? Nacista jako nacista.Rv;-O

0/0
25.10.2010 13:11

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Koukám,že trubkám tvého typu nemá cenu něco vysvětlovat :-/ Hezký den

0/0
25.10.2010 15:35

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Já nacismus ani rasismus nepěstuju, zameť si před svým prahem, stará seš na to dost abys měla rozum, krasavice yntelygentní :)))

0/0
25.10.2010 21:07

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Zde je vidět,jak jsi tupá ;-D;-D;-D

0/0
25.10.2010 21:23

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Od 41 leté příšery to sedí :)))

0/0
26.10.2010 0:08

zemanka01

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

No vidíš,a teď jsi tu tupost ještě potvrdila ;-D;-D;-D;-D

0/0
26.10.2010 0:13

Kudllanka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Málo smajlíků, Olšerko, přidej ;)

0/0
26.10.2010 14:57

Korytnaačka

Re: Olšere vy jste špatný člověk a populista!

Paní je nacistka?

0/0
29.10.2010 9:23

zemanka01

Korytnaačka

Nač ta silná slova? Jsem jen češka,které se nelíbí,že jsou zde upřednostňovány zájmy menšin a různých nepřizpůsobivých individuí před zájmy normálních lidí. Asi tak.

0/0
29.10.2010 13:35

Korytnaačka

Re: Korytnaačka

Nepovídejte, a kde? Koukám, že jsem se strefil, jste nacistka a navíc prolhaná. Fuj, že se nestydíte.RvRvRv

0/0
1.11.2010 11:39

zemanka01

Re: Korytnaačka

Prolhaná? A v čem pak? A Kdybych byla to,co mi podsouváte,je vám do toho co? 8-o

0/0
1.11.2010 15:52

Rockafeller

Utopie

Ať už byl úmysl těch žhářů jakýkoliv (spálit dům, vystrašit, nikoliv zabít) dopadlo to jak to dopadlo a vysoký trest si zaslouží. Nicméně opravdu spokojený budu, pokud si takhle přísný metr zaslouží všechny budoucí zločiny s takto nešťastným koncem ne-li horším. Za "pokus o vraždu" 20 - 22 let? Souhlas. Ale v tom případě za každý budoucí pokus o vraždu taky tak. Za vraždu doživotí. A rozhodně nerozlišovat jestli pachatel nebo oběť byl cikán nebo běloch.

0/0
20.10.2010 17:36

TKC

Re: Utopie

R^R^R^

0/0
21.10.2010 17:31

Korytnaačka

Re: Utopie

Co kdybys ty rozlišil rasově nenávistný  teroristický čin od sprosté vraždy? I když jinak souhlasím, za vraždy a zničené životy obětí se u nás pachatelům udělují směšné tresty. Za terorismus by měla být v každém případě smrt a za úkladné vraždy rovněž, nejmírněji doživotí na galejích. lidí je jako sr... jak řekl Schmitzer v Barobech, tak vo co pořád gou?

0/0
29.10.2010 9:27

kevinbb

Davam karmu,

dobre napsano.

R^

0/0
20.10.2010 17:12

Natramn

Karma

Dobrý názor, napsal jste to výstižně R^

0/0
20.10.2010 16:20

ELAPHURUS

Dobrý článek

karma

0/0
20.10.2010 15:27

DarkSicek

dalsi diskuse zakazana

http://zpravy.idnes.cz/maminko-kde-mam-prstiky-pta-se-popalena-natalka-fly-/domaci.asp?c=A101020_1469567_ostrava-zpravy_sot

R^

0/0
20.10.2010 15:09

Pavel57

vražda, nebo ohrožení??

Ono mi možná něco uniklo, ale kdo tam v tom domě umřel? **** Já mám pořád pocit, že ti žháři nechtěli někoho zabít, že jen chtěli podpálit dům a bezdůvodně spoléhali na to, že ze zapáleného domu lidi utečou. Ano, potrestat - ale proč za vraždu??

0/0
20.10.2010 14:12

DarkSicek

Re: vražda, nebo ohrožení??

protoze male nevinne dite, ciste jak lilie.... ;-(

0/0
20.10.2010 14:56

DarkSicek

Re: vražda, nebo ohrožení??

*nevinne taky, ale hlavne nevine

0/0
20.10.2010 14:57

dýmka

Medializace?

Žijeme v době, která přímo volá po medializaci všeho, co může přilákat pozornost diváků, posluchačů nebo čtenářů. Pokud nezavedeme znovu cenzůru, bude to v budoucnosti jen horší. Zatímco soud s M. Horákovou byl medializován rozhodnutím státní moci, v tomto případě to byl výsledek svobodného rozhodnutí nezávislých médií ( s výjimkou veřejnoprávní ČT).

Pokud předpokládáme, že soud může být médii ovlivněn, je to chyba soudu a nikoli médií. Tento případ je pro ná zcela bezprecedentní, takže posuzovat rozhodnutí soudu s čímkoli je nesmysl. Podle mého soud netrestal mladíky, kteří z mladiské nerozvážnosti udělali hloupost, ale připravovaný a promyšlený zločin. Je zcela nepodstatné, proti komu byl zločin plánován. Apokud byla výše trestů stanovena i se záměrem odstrašit další potenciální žháře, je to DOBŘE. To je přeci jeden z důvodů trestání zločinů.

0/0
20.10.2010 13:25

SYETEY-KOTZOUR

Re: Medializace?

pokud sazba bude odpovídat žhářství či obecnému ohrožení....taky nejsem proti, ať to je tak souzeno. Ale pokud vím, tak se i právníci divili, že to soudí jako pokus o vraždu, aniž bylo prokázáno, že úmyslem bylo vraždit, nikoli JEN hodit láhev.....pokud se zvedne sazba i za žhářství či obecné ohrožení, nechť dostanou těch 20 let, ale ta účelovost mi vadí....

.....leze mi z toho, že nejsem-li známá osobnost...mohu očekávat jiný trest,.....je-li "společenská objednávka" mohu dostat jiný trest, atd. a z toho se už radovat nebudu....

0/0
20.10.2010 13:38

dýmka

Re: Medializace?

Jak Vy víte, co bylo prokázáno? Byl jste přítomen celému soudnímu projednávání?

Já v tuto chvíli věřím soudům, tím spíše, že to není poslední instance a určitě se to u soudu bude projednáváno ještě vícekrát.....

0/0
20.10.2010 16:25

TKC

Re: Medializace?

Podle této argumentace je možné o každém úmyslném zastřelení tvrdit, že si pachatel pouze chtěl zastřílet, nikoli někoho trefit.

0/0
21.10.2010 17:33

CasVyprsel

Re: Medializace?

A co to hození zápalné flašky tím cikánem, to není důvod k podobnému exemplárnímu trestu?

0/0
20.10.2010 13:38

SYETEY-KOTZOUR

Re: Medializace?

tam chybí ta společenská objednávka;-)

0/0
20.10.2010 13:39

CasVyprsel

Re: Medializace?

No právě.

0/0
20.10.2010 13:41

dýmka

Re: Medializace?

Promiňte, doplňte mi informace. Kdo, kdy, kde a kam hodil zápalnou láhev a co způsobil?

0/0
20.10.2010 16:27

hafusak2

Re: Medializace?

Nesouhlasím se závěrem Vašeho příspěvku, protože: Jestli někdo něco provedl, má být potrestán dle práva. Ovšem pokud se trest tomuto vymyká, nemá za účel potrestání činu, ale preventivní výhrůžku ostatním - to už přestává mít s pojetím práva v demokratickém státě cokoliv společného. Vracíme se tím do dob totalitních a jejich praktik tzv. "odstrašovacích " trestů. To není dobré a do budoucna to může přinést dost problémů, neboť jakmile existuje precedens a odvolání se na něj, tak se také mohou soudy v budoucnu dostat do značných problémů a konfliktů hlavně s médii a občany.

0/0
20.10.2010 21:32

dýmka

Re: Medializace?

A já nesouhlasím s Vámi.

Za prvé předpokládám, že soudní senát dospěl v průběhu dokazování k tomu, že byly spáchány trestné činy, za které byly uděleny tresty. Nebyl jsem přítomen projednávání, neznám důkazy, tak mi nic jiného nezbývá; ostatně ani Vy na tom asi nebudete lépe.

Za druhé obecně platí, že jednou z hlavních funkcí trestů je odradit ostatní potenciální zločince od porušování zákonů a páchaní trestných činů a tak ochránit společnost. Na tom trvám a potvrdí Vám to každý právník zabývající se trestním právem. Ostatně v dávnější minulosti se popravovalo veřejně, aby každý viděl, co ho čeká.

Za třetí: princip precedentů velmi dlouho a podle mého úspěšně funguje například ve Spojených státech a nevidím na něm nic závadného.

A nakonec si nedovedu dost dobře představit "konflikty" soudů s médii a občany. Soudy tady nemáme proto, aby seodily podle názoru médíí a občanů. To bychom si mohli rovnou opět založit lidové soudy nebo o vině a trestu rozhodovat referendem; pěkný nesmysl. že?

0/0
21.10.2010 7:31

DarkSicek

je prinejmensim s podivem

ze chlapcum podsunuli rasovy motiv a prislusnost k neonacistum na zaklade neprimych dukazu naprosto v pohode. Jako kdyby kazdy kdo nesnasi cikany musel chodit se vztycenou pravici a mit vytetovanou svastiku na cele.

Na druhe strane pri incidentu v karlovarskem kraji ani nekolikanasobne svedectvi o pronesenych vetach "bila svine" nebylo brano jako prukazne pro pripusteni rasove motivovaneho utoku.

nekteri by zrejme spravedlnost nepoznali, ani kdyby je vzala pres xicht lopatou na plocho...

0/0
20.10.2010 13:09

markyz.Gero

Re: je prinejmensim s podivem

podsunuli?  tak oni tam ty flašky nenaházeli jenom proto že tam bydleli cikáni?

0/0
20.10.2010 13:17

DarkSicek

Re: je prinejmensim s podivem

mas problem s psanym textem? rikam, ze podminkou pro povoleni nenavidet cikany, neni vstup do NSDAP.

0/0
20.10.2010 13:22

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz