Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Marie Magdalena

14. 10. 2010 15:56
chápu vás,

pracuji s Romy velkou část svého profesního života a už jsem ztratila enthusiasmus a smysl práce v pomáhající profesi. Na druhé straně si vážím Romů, kteří překonali předsudky a žíjí normální život (podle většinové normy). Nemají to lehké. Souhlasím s tím, že do emigrace je vyhnali jejich nepřizpůsobiví členové  komunity a ne většinová společnost. Myslela jsem si už, že jsem rasistka, ale nejsem, jen nemám ráda asociály a odboráře.R^

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

14. 10. 2010 17:42
Maruško, ti co překonali předsudky a pracují, nejsou Romové,

ale Cikáni. Normální lidi, kteří se neohánějí rasismem, chodí do práce a mají hezky upravené bydlení. Shodou okolností zrovna minulý pátek jsem u jedněch takových byl. Uvařili mi skvělé kafe a strávil jsem s nimi dvě nádherné hodiny. Bylo mi s nimi fajn a po odchodu jsem neměl nutkání kontrolovat svoji peněženku a tašku s notebookem. Fakt byli úžasní. A pak jsem se vracel přes centrum Ostravy a potkal jsem Romy. V tu ránu byla ruka na šrajtofli a tašku jsem pevněji sevřel ve své ruce. A teď mi odpovězte - jsem rasista nebo jenom obezřetný?

0 0
možnosti
H

hugous.z.lipek

14. 10. 2010 12:21
co je nám to vše platné,

vidíme tu nespravedlnost vůči neromům a co můžeme dělat?I když se někdy zdvihne(ovšem málokdy)odpor vůči tomuto protěžovanému etniku,skončí stejně tak,že naše vláda včetně všech zodpovědných "srazí kufry",aby je EU ev.Kanada a jiné "nexenofobní"státy nekritizovaly.

Roztahují se nám zde muslimové atd. a všechno se toleruje.Na tu naši tolerantnost jednou sakramentsky doplatíme,ale zase jen my dole.Nevidím východisko z této nespravedlnosti.Rva vůbec se mi zajídá i tom číst.

Člověk se jen zbytečně otráví svou nemohoucností.

0 0
možnosti
C

CasVyprsel

14. 10. 2010 11:28
Drzost nepřizpůsobivých nezná hranic

Místo aby byli rádi, že neskončili na ulici. Protože tak by se to normálně s neplatiči dělo, pokud by nepatřli k nedoknutelnému etniku. Chybou bylo, že vůbec nějaké náhradní bydlení dostali. Neplatíš za nájem, služby, děláš brajgl, demoluješ byt, obtěžuješ sousedy? Neplníš si povinnosti vyplývající z nájemní smlouvy, nazdar.

0 0
možnosti
GMV

Glock Mark VII..

14. 10. 2010 11:02
Chtít mohou

Chtít mohou cokoliv, včetně modrého z nebe. Otázka je, zda to dostanou.

Mají prostě právo požadovat kdejakou nesmyslnou pitomost, stačí k tomu najít dostatečně cynického právníka. Nezávidím soudcům, že se musí zabývat takovýmito nesmysly, ale ... mají na to prostě právo.

Na co ale oni Romové nemají právo - na mohe ohodnocení jejich činnosti. Mně totiž nikdo nemůže zakazovat myslet si cokoliv - o nich. A pokud jim nebudu upírat jejich práva, tak se k nim mohu chovat jakkoliv, třeba se štítivým odporem.

Chovejme se podle zákona, ale zákon nepostihuje všechno. Předchozí generace dovedly k naprosté dokonalosti způsob naprostého ignorování některých skupin lidí (svobodné matky např.) - žádný humanrightista mi nemůže a nesmí přikázat, abych se na nepřizpůsobivého občana usmíval nebo s ním navazoval konverzaci ... nebo abych nenahlásil jeho protiprávní chování ... nebo abych nebránil svůj majetek v mezích zákona.

0 0
možnosti
L-PC

Lobo - poslední Czarnian

14. 10. 2010 11:49
Re: Chtít mohou

Zajímavá myšlenka...

0 0
možnosti
ED

blogatorkaa

14. 10. 2010 9:25
PROČ NEŽÁDÁME ČESKOU TELEVIZI, ABY

I TENTO SOUD VYSÍLALA ON-LINE???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

0 0
možnosti
RWS

Roger Wilco Sr.

14. 10. 2010 10:10
Re: PROČ NEŽÁDÁME ČESKOU TELEVIZI, ABY

R^

0 0
možnosti
FS

aroneček

14. 10. 2010 9:12
Pane Olšer máte naprostou pravdu.

Plně s Vámi souhlasím,bydlím v Havířově 3 a tak vím o čem je řeč.

0 0
možnosti
M

martin5.3

14. 10. 2010 9:02
Nanadávajte bílím

Nenazývejte většinové obyvatelsto gadžové, je to nadávka. Když politicky korektně používáte v češtině neznámý výraz romové, místo spisovného cikáni, nepoužívejte jejich označení pro ostatní méněcené lidi.

0 0
možnosti
PB

P.Banga

14. 10. 2010 9:17
Re: Nanadávajte bílím

Hm... a jakpak jste na to přišel? Romista - samouk?

0 0
možnosti
A

APEG

14. 10. 2010 9:01
Ach jo

Ačkoli mi není pan Čunek sympatický a podle všeho si na tom taky jen přihřál polívčičku, tak aspoň v tomto případě došlo k nějakému uspokojivému řešení.

Nedávno jsem četla reportáž o tom, jak nějaké město přestěhovalo neplatiče do holobytů. Velikost tuším tři plus jedna. I v základním vybavení záchod a bojler. Perličkou článku bylo, že si přestěhovaní okamžitě stěžovali, proč v objektu je jen lino a nikoli plovoucí podlaha, a že očekávali velkou kuchyň od některé z renomovaných firem...lidé, kteří mají hypo na dvacet let a i na tu podlahu a kuchyň si musí sami našetřit se tomu musí smát, pokud nechtějí brečet..;-€

0 0
možnosti
RWS

Roger Wilco Sr.

14. 10. 2010 10:11
Re: Ach jo

Já bych jim místo těch holobytů zakoupil letenky do Chile. Teď se tam uvolnilo místo v jednom dole...

0 0
možnosti
AA

Saša

14. 10. 2010 8:59
Winnetou

Tak v současné době máme v České republice hned dva lidi, co se jmenují Winnetou.

Viz zde: http://www.mvcr.cz/clanek/cetnost-jmen-a-prijmeni-722752.aspx

0 0
možnosti
B

Bobrufka

14. 10. 2010 8:45
Je to už do nebe volající,

myslíte, že budou soudci objektivní, nebo se taky bojí nařčení z rasizmu?

Karma

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce