Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

23. 8. 2010 23:07
Díky

i za PatrikaR^

0 0
možnosti

Aretta

23. 8. 2010 23:07
...

R^

0 0
možnosti

aroneček

23. 8. 2010 12:16
Ono to o Romech všichni politici u

nás ví,ale bojí se do toho říznout.Vždy mne namíchne pan Uhl,který je jejich zastáncem.Nevím,kde bydlí,ale ať jde bydlet do Havířova 3,když jsou vypláceny sociální dávky a ono ho to přejde.Bydlí v klídečku a pohodě a jen mudruje a to nejen Uhl.Doufám,že ministr Drábek konečně ukáže jak na to.Hlavně nebát se a nepodlézat populistům.Jinak budeme na huntě.

0 0
možnosti

Pepan A2

23. 8. 2010 9:24
Já jsem zvědavý,

kdy líné Romy, kteří nepracují, vykážeme my.

0 0
možnosti

prenatal 5

23. 8. 2010 12:20
Re: Já jsem zvědavý,

Existují ještě nějací jiní?

0 0
možnosti

bullterrier.se.neusmiva

23. 8. 2010 9:09
Co chcete dělat, když se před problémem zavírají oči.

Třeba cenzor mi smazal tento příspěvek, který jen popisuje realitu. Proč asi?:"Včera jsem byl poprvé letos na veřejném koupališti, které znám z dřívějších let jako pohodové. Nějak moc se tam černalo. Rozhlas každou půlhodinu vyzýval návštěvníky, aby si hlídali svoje věci, ve frontě na pivo jsem dvakrát slyšel otázku "Neodevzdal tady někdo peněženku? Asi se mi ztratila" a holka za pultem vždy vyprskla ve smích, že nikdo takový se zde nenajde. Dvakrát volali na cikány Policii. Zajímalo by mě, co by multikulťáci navrhli provozovateli jako řešení, aby cikáni nevypudili normálmí slušné lidi? Klubové zařízení není dost dobře možné. Podle mě je jediná možnost zakázat pobíračům dávek vstup na takto placená místa."

0 0
možnosti

bullterrier.se.neusmiva

23. 8. 2010 9:13
Re: Co chcete dělat, když se před problémem zavírají oči.

Nezdůraznil jsem, že mě to stálo 100 dukátů a jeden fant. Přitom skutečnost byla možná horší, než jsem dostal do těch pár řádků, já tam už nepůjdu, to raději do výběhu Makaků v ZOO Olomouc (kdo tam byl, myslím v ZOO, pochopí) . Ovšem cenzorovi se zdá, že přeháním. Ovšem stále mi chybí nějaké řešení do budoucnosti. Tomu, že cikáni budou pracovat a nebudou krást nevěřím. Tomu již nevěří ani ve Francii nebo Itálii. Napadá mě Nerudovská otázka.

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV.

23. 8. 2010 8:12
gibsy?

8-o

0 0
možnosti

pattylokna

23. 8. 2010 8:01
kdo je vinen?

Ja si myslim, ze za vsechno muzou listonosi..!

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce