Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

ippokorny

2. 2. 2010 5:54
Obdobně Facebook, Google, Skype

Dostal jsem mailem pořadavek od kolegy, zda bych ho nezařadil jako přítele ve Facebook. Při náhodném setkání jsem se ho na to zeptal, a bylo mě řečeno, že tuto žádost nedíval on, ale byla někde nějak vygenerována. Jak jsem nezjišťoval, Facebok mám jen na vyzkoušení, o co jde, požadavek na přátele mailem od cizích odmítám. Obdobně generuje žádosti Google a i Skype, u Skype můžete nahlásit obtěžování. Musel jsem vyškolit manželku, o jaký problém jde, neboť počet žádostí od žen je opravdu velký, i přes to, že tam má  svou fotografii. Asi tam přidám i věk a hlavně stav bankovního účtu, pak snad dají pokoj. P.P:

0 0
možnosti
W

wiki5.5

2. 2. 2010 2:55
Začalo to moji korunovanou blbostí.

Konecne jednou mohu souhlasit

0 0
možnosti
WS

wandering star

1. 2. 2010 23:13
Jak říkal náš tělocvikář

Kdo je blbej, ať si stěžuje doma.

0 0
možnosti
AR

Don don

2. 2. 2010 0:11
Re: Jak říkal náš tělocvikář

:-);-D

0 0
možnosti
B

bullterrier.se.smeje@seznam.cz

1. 2. 2010 22:36
S podobnými emaily se roztrhl pytel

a bohužel chodí s doporučením od osob které znáte. Chce to mazat, mazat a ještě jednou mazat. Případně napsat tomu známému proč vás někam zve. Uvidíte, že sám bude překvapený. je to daň za popularitu facebooku ;-)

0 0
možnosti
V

Vilma90

2. 6. 2011 20:49
Re: S podobnými emaily se roztrhl pytel

Mě v lenu opakovaně chodily upomínky od primáře alternativní medicíny, doktora Miklánka, že si mě chce vzít mezi přátele na netlogu, ale že se nejdřív musím zaegistrovat a pak si můžu vytvořit svůj profil. Bylo tam také uvedeno, že zde mohu najít i nabídky lepší práce. Doktora Miklánka znám osobně, tak jsem se zaregistrovala a již tam mám i síť přátel, takže jen tak nemůžu ze dne na den registraci rušit. I  kartářka mi registraci doporučila, že nabídku pořímo nedostanu, ale že zde potkám zajímavé lidi. To měla sice pravdu, ale teď se dovídám, že nevědomky rozesílám mejly lidem, že se s nimi chci přátelit a dostávám i kritické mejly. Mnozí se ale zaregistrovali, aniž by se mě na cokoli ptali a dokonce i můj učitel internetu. A doktor Miklánek? Vůbec nic o tom nevěděl a podotýkám, že kdyby to napsal někdo jiný, tak na netlogu nejsem. !!

0 0
možnosti
VTG

Vladimír054

1. 2. 2010 22:27
I toť.

Tušil jsem to, a proto také zprávu "od Břetislav Olšer - Vytvořil(a) jsem si Netlog profil s mými obrázky, videi, blogem a akcemi a ráda bych si tě přidal(a) mezi své přátele, abych ti to všechno mohl(a) ukázat. Nejprve se ale potřebuješ zaregistrovat na Netlogu! Poté můžeš vytvořit svůj vlastní profil... vytrvale ignoruji. ;o)

Moje babička by pravila: "Sou to kancí!"

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS