Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kion1111

29. 8. 2009 10:04
Dobrý článek!

R^

Jinak mám, ale Poláky a polský národ rád.

0 0
možnosti
S

Semper2

29. 8. 2009 16:08
Re: Dobrý článek!

vy jste se zase vyznamenal ..Rv 8-otoho Buchanenna jste asi nečetl pořádně, chtělo by to repete

0 0
možnosti
K

kion1111

29. 8. 2009 18:00
Re: Dobrý článek!

Sempře já proti Židům nic nemám, není důvod!!

0 0
možnosti
V

Vikina

29. 8. 2009 19:56
Re: Dobrý článek!

ale toto není o Židech, nýbrž o jednom či případně dvou excesech, z nichž se vyvozuje vina celého polského národa. Navíc tam náš Břéťa tentokrát opravdi fest plete páté přes deváte (norimberské zákony, Heydrich), které nemají s tématem nic společného: pochybuji, že by tamní vesničané měli o norimberských zákonech nějaké tušení. Inu, materiálu málo, tak se tam muselo smíchat kde co, včetně odkazů na knihy, o nichž nikdo nic neví. Nemluvě o tom, že jde často o autory židovské, tedy nepochybně nezaujaté a nepíšící nic než křišťálovou pravdu. A jako vždy, zásadně se ani stínem nezmiňuje otázka, co ty běžné lidi k takové zvrhlosti vůbec vedlo - že by jen touha po židovském majetku? Tak proč k tomu nedošlo všude jinde?

Mmch, to naopak u nás se často stávalo, že Žid, který se vrátil domů z koncentráku, byl jednoduše vyhnán, nic mu vráceno nebylo, ba velmi často byl odsunut spolu s Němci. Ale o tom se holt nepíše, my jsme totiž strašně pašácký národ.

0 0
možnosti
V

Vikiš

1. 9. 2009 18:58
Re: Dobrý článek!

Pánové, když vás tak čtu, včetně autora článku, jsem ráda, že jsem se narodila, kdy jsem se narodila. Ač se snažím vzdělávat , jak mi jen čas a síly dovolí, jsou prameny vědění často tak rozporuplné, že už věřím jen svému dědečkovi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce