Děkujeme za pochopení.
T85o11m56á63š 41N72o73v49o36t28n27ý
Pokud byste si chtěli přečíst totéž, ovšem bez toho jak chudák Loprais dělal reklamu proradnému americkému managementu, tak zde je témeř osm let starý článek:
T33o94m55á52š 63N17o78v58o18t57n87ý
Proč jste nenapsal, ve kterém roce měl p. Loprais 5900 hrubého?
V23á59c79l79a86v 47R53ů50ž90e60k
...psal, v roce 1985, což byly velmi slušné až nadstandardní peníze a s USA neměly nic společného...
P29e70t37r 97U87h39e46r
Tenhle člověk ničemu nerozumí, ale o všem píše. Hlavně že je to aspon trošku namířeno proti Americe.
V29l78a76d21i55m20í61r 16H11r21u76b64ý
Nadpis je velice nepřesný. PAN Loprais dělal reklamu značce 'tatra'. Ta reklama byla nezbytná, aby značka auta, které po rozpradu RVHP nikdo nechtěl, přežila. Přežila i díky té reklamě (a penězům, které do celé automobilky vložili ti zatracení Američané). Vstala díky tomu z mrtvých (nebo alespoň ze smrti blízkého kolapsu).
Hezký rok 2016.
V89l27a70d39i36m18í59r 66H93r74u54b63ý
Ta stoupání, popisovaná v šestém odstavci byla simulovaná, nebo umělá? On to je totiž dost podstatný rozdíl.
J40a37n 14C33h27r53á74s77t41e39k
Pěkné. Není nad osobní vzpomínky. Pan Loprais byl opravdu pan řidič a zaslouží si uznání. I Vy za článek
P38e80t76r 67U48h28e73r
Za co konkrétně v tomto článku zaslouží Olšer uznání?
P84e35t75r 84V95y69s11o10č97a71n
Hezká vzpomínka na jednoho velkého sympaťáka.
Dík.
A79n79t34o14n32í56n 24T82i57c81h83e67r12a
Ale houbeles, Vysočan. Olšer potřeboval Lopraise jen jako kulisu pro pravidelnou dávku jedu směr Atlantik