Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Po několikatýdenním duševním průjmu z Ukrajiny konečně něco o 1 level nahoru. ALe zase to celé shazujete typicky demagogickou argumentací. Já třeba nechápu proč by si  " .... Sedmačtyřicetiletý absolvent lékařské fakulty Univerzity Karlovy, neurochirurg s téměř dvěma desítkami lékařské praxe v nemocnici Na Homolce, člen České neurochirurgické společnosti v rámci České lékařské společnosti J.E. Purkyně. Několik odborných postgraduálních stáží na Harvard University, Oxford University a Hannover University, inteligentní a vzdělaný člověk..."  nemohl říct o úplatek. Znám vysokoškolsky vzdělané lidi s dlouhou praxí a jsou to pěkné svině.

0 0
možnosti
JR

J10a94r25a 39R91a92n51k

6. 4. 2014 6:56

Tak to se musim omluvit, zatim co Vy jste se pohyboval 20 let jako lev salonu v soudnich sinich, ja jsem si myslela, ze jste "sto roku v sachte zil, mlsel jsem".......

0 0
možnosti
JM

Jestli je Barták takový odborník přes "nervy", tak tím spíš platí:

"Ševče, drž se svého kopyta"...

0 0
možnosti
JM

No to je zase informaci…. Jen jestli jsou vsechny ty klepy o agentech CIA pravdive. Clovek ktery pamatuje komunistickou propagandu ma pravo na trochu neduvery.

Aby to nebylo jako s tim Olserovym strilenim na Majdanu. 8-o

2 4
možnosti
AS

A34d63a24m 37S47t12a27v16a

5. 4. 2014 9:41

"No to je zase informaci….": Vždyť je dobře!

1 1
možnosti
MJ

Hezké sobotní ráno.

Ono to , pane Olšer, je takové nanicovaté , ta záležitost.Mohli, co kdyby, měli , proč neudělal to a to. Takové přemýšlení, dle mne, je irelevantní. Kolikrát za život si někdy řeknete: " Proč jsem nejednal tak a tak, proč jsem neudělal to a to,proč jsem řekl to a to a ne tohle,  dnes by vše mohlo být jinak". To platí i ve vyjadřování svědků, žalobců, obviněných. A navíc, ve věci, která se táhne a táhne. Osobně nevěřím, že pan doktor je anděl. jen si vzpomeňte, kolik doktorů medicíny v politice švindlovali. mají to v krvi ;-)

1 4
možnosti
DK

Uniká mi, jak souvisí poslední fotografie a věta vedle ní (nikoli odkaz) s obsahem článku.

2 0
možnosti
JR

J80a65r82a 19R82a89n39k

6. 4. 2014 6:58

Asi nejste sam, on pan Olser pise a pani asi "prihazuje" fotografie;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce