Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

certik_bertik

16. 8. 2011 15:40
víte

těžko je může kdo litovat. Protože když tam přijdete jako Čech, Maďar, Polák a Ukrajinec, tak pro Brity budete stejně jenom nějaký Untermensch z Divokého Východu. Ale Pákistánec, nebo Arab to je pro ně občan Commonwealthu, nebo občan ze Země kde má Velká Británie značné ekonomické zájmy. Tohle si měli Britové rozmyslet hned a nekoukat jen na okamžitý zisk

0 0
možnosti

astrudina

15. 8. 2011 21:59
Drobný postřeh z roku 2009, kdy jsem byla naposled v UK

Při přípravách na státnici jsme probírali také reálie, já jsem si pak místa v UK procházela a těšila jsem se na další návštěvu. V roce 2008 jsem např. v létě prošla Buckinghamský palác, to bylo něco.

Ovšem v roce 2009 jsem chtěla jít ke Kensingtonskému paláci a do Kensingtonských zahrad - jaké bylo mé překvapení, když jsem tam viděla jen desítky multikulturálních obohacovačů s rodinami na procházce či při posezení - dopoledne i odpoledne - kde jsou Britové? A pak jsem naneštěstí chtěla vidět obchodní dům Harrods - no a tam byla třetina žen v burkách a v nikábech, já jsem si jistě nemyslela, že tam budou lidé jako z viktoránské doby, ale že v parfumérii či v oddělení šperků budou ženy promlouvat mřížkou, zatímco je bude střežit další člen rodiny - no to jsem zírala. Zajímalo by mě, jestli, když točili Lásku nebeskou, nemuseli oddělení vyklidit:-/

0 0
možnosti

princdrson

14. 8. 2011 19:47
Podle fotografie jste byl v Londýně na zájezdě

tak před 15 lety. Prošel jste si Oxford Street, kouknul do výkladů, libra byla tehdy za 40, tak jste si nic nekoupil a od té doby rozumíte všemu, co se v UK děje. Pěkné.

0 0
možnosti

AP1

16. 8. 2011 12:13
Re: Podle fotografie jste byl v Londýně na zájezdě

a vy jste pro zmenu znalec britskych pomeru. Na to jste toho rekl ale malo, cekam ...

0 0
možnosti

Jarba

14. 8. 2011 13:55
Karma pro Vás

R^

0 0
možnosti

johnpeters

14. 8. 2011 12:56
Článek

se nevymyká klišé zpravodajstvím z masmédií.Je na něm hodně pravdy,dle mého soudu.Další pravdy mají též bloggeři,hlavně ti,co Londýn znají.Ale ať si každý říká co chce,já tvrdím,že z tohoto rasového multikultimišmaše bude nám všem v celé Evropě dost brzy pěkně horko.Ale-bílí rowdies na tom vinu mít nebudou...Ta různost ras,zvyků, a nepřizpůsobivost  imigrantů bude nad slunce jasná příčina našich tmavých zítřků!EU;-(

0 0
možnosti

R66

11. 8. 2011 15:30
Francie

Ono ve Francii nebyl jen příběh, který jste uvedl, ale nedávné rabování a zapalování aut v předměstích Paříže, ze kterých díky cenzuře EU nebylo moc záběrů, kdy synové a dcery přistěhovalců ničili majetky země, která jim rovněž podala pomocnou ruku .... Začíná se mi jevit, že  Evropa má problém, ... včera v reprezentaci Norska hrál jeden rodilý Maročan, Ghaněn a Rus .... 3 z 11 ?  Evropa si možná svou imigrační politikou opravdu zadělává na velký průser ...

Osobně miluji New York a jeho multikulturu, ale tam původní obyvatelé už dávno nežijí, prodali zemi Holandským kupcům .... a odešli

0 0
možnosti

Lady Humussprey

10. 8. 2011 21:13
Vy Anglány litujete? Jen papkají co si zavařili

Jezdili na lodích vykrádat půl světa a domorodce si domů vozili, jako polootroky. Jejich lakota je nezměrná a neznají v ní žádné skrupule. Bez mrknutí oka nás vydali Hitlerovi, k tomu přidali z přátelství polovinu našeho zlatého pokladu a když jim čeští letci pomáhali zachránit ten jejich ostrov, tak Čechům naúčtovali i každou tkaničku do bot, která se letcům přetrhla. Já ty kluky z ulice neodsuzuji. Každý je doma, kde se narodil a tak ať si oni ten svůj na tom ostrově udělají dle svého a třeba i s mešitami.

1 0
možnosti

illuminatoruscz

10. 8. 2011 22:59
Re: Vy Anglány litujete? Jen papkají co si zavařili

S druhou pulkou prispevku by se dalo souhlasit , i stim nadpisem , protoze z Britskych pohlavaru se stali totalni hypokrite co se tyka multikulti a jdou tak daleko ze kdokoliv vyslovi z USA kritiku , se stane v UK nezadouci . Ale prvni pulka je zbytecna "agitka" , protoze Francouzi jsou o hodne lakotnejsi nezli Britove a "svet " vykradali a jezdili vykradat vsechny Evropske velmoce !!! Co se tyka toho "vydani" Hitlerovi tak to bych vycital hlavne Francouzum a Sovetum , kteri meli na rozdil od Britu, (kteri do toho pouze kecali) s CSR primou smlouvu o vzajemne pomoci . A je uplne jedno ze ta Sovetska byla vazana na tu Francouzskou , protoze potom co Stalin povrazdil vetsinu svych generalu stejne nebyli na valku pripraveni , tak jako Frantici a Britove.! A to ze Stalin behem paktu s Hitlerem vydaval Zidy i hledane Komunisty "Hitlerovi" jako gesto dobre vule , je neodpustitelne !

0 0
možnosti

vava

10. 8. 2011 17:17
rok 1968

Zmíněné události roku 1968 měly i vliv na vývoj u nás. Okupace v srpnu ovlivnila pozice komunistů v západní Evropě

0 0
možnosti

Mind The Gap

10. 8. 2011 17:08
.

Ten konec je trosku zamotanej, ale jinak se mě ten článek přijde zajímavy, co mi tam chybi jsou data ten popis hyde parku a st james je prosím ze kdy? Co se týká koutku řečníků ten me az tak v době blogu nepřekvapuje, v ČR se také pokud vím více řeční online nez v parcích.

0 0
možnosti

Subo

10. 8. 2011 16:56
...

Multikulti argumenty jsou smesne... nikdo nerika, ze jsou to JEN imigranti a potomci imigrantu... ale je jich vetsina, vzdycky se najde dost lidskeho odpadu v jakekoliv skupine, ktery je pripraveny se k necemu podobnemu pridat jen z touhy nicit...

1 0
možnosti

vava

10. 8. 2011 17:18
Re: ...podle noérmálního rozdělení je jich 0.2 procenta

0 0
možnosti
  • Počet článků 3045
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2467x
důchodce